Dags för att ge bloggen tid igen!

Nu äntligen är bloggdesignen klar!
SKIIIITFINT blev det, TAAACK Mohammed (http://mohammedis.se/).
Så nu drar jag igång bloggningen på allvar, awesome.

Kan berätta om gårdagen. 

Igår hoppade jag iaf, och denhär gången LOOOVAR jag att det kommer en liten filmsnutt.
Hoppade lie snväva svängar, och vattenmatta, gick super!
Red med kimbelwick bettet, ska dock ta bort martingalen när jag rider med det , för hon stör sig på  det. Men när jag ride rmed det vanliga gummibettet måste jag rida med med martingal annars nockar hon mej,

Dock så hoppade jag ganska lågt idag emd kanske bara 60-80 cm, men nästa vecka blir det att hoppa lite högre.
För håller på att planerar in lite tävlingar osv nu.
Dessutom kommer Naddel's förra ägare om typ 1-2 veckor och hälsar på, awesome.

Dagens ridövning osv kommer lite senare idag, och outfit kommer ibland!

MEn vi hörs / felicia
bild från förra hoppträning, igga mina fötter och mitt ansikte haha,, men ah hon var som sagt pigg..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback