Felicia Emma Magdalena Tollesson Moqvist.

Som rubriken lyder, Felicia Emma Magdalena Tollesson Moqvist, mitt namn det.
Nu ska tänkte jag skriva om mej och berätta massa om mej för er som inte har läst i mina gamla bloggar och inte vet vem jag är.

För er som inte vet är jag en glad tjej född den 3 mars 1997. Jag är en  aktiv tjej som håller på med hästar, fotboll, och umgås med vänner på fritiden.
Jag är ganska osäker tjej som tänker mycket, men kan även va säker och lite småkaxig, men endå snäll.
Många ser mig som en ärlig och glad person. Men även jag kan ha mina dagar då jag kan va riktigt arg. Så säkert kommer något såkallat "emo-inlägg" på bloggen det med, men för det mesta är jag en glader liten tös.
Jag ska börja 9:an nu till hösten, och jag satsar på riktigt höga betyg för att antagligen kunna söka in till Kungsbacka ridgymnasium, eller söka in på el i mimers. 

Jag har tidigare tävlat på på L:b nivå, men tränat msv höjder hemma.
Planerar att starta min ponny Naddel i MsvB hoppning, och höga klasser i WE.
Jag som ryttare är ganska lugn och orädd, hoppar va som helst, rider dressyr hyfsat bra, älskar  att variera mellan hoppning,dressyr, terräng, lek pass och allt.
Och jag rider även min tränares (Maria Johansson) d-ponny Nosic OX, inte så ofta som jag red han förut, men lite då och då rider jag han. Ska även ut och tävla han lite på små clearrounder osv.

Jag har tidigare haft en korsbands och ledbandsskada även haft skadat minisken, men jag har precis blivit återställd, och ska börja med sjukgymnast. Min skada har påverkat min ridning lite genom att jag inte orkar använda min vänstra skänkel till 100% men det har blivit mycket bättre nu vilket känns skitskkönt.

Jag är en även en såndär tjej som älskar att trixa mellan outfits i färg och annorlunda grejer, samtisigt som jag tycker det är lika kul att matcha till en vanlig fin stilren outfit, så outfits och så kommer ni få se mycket utav i bloggen.

Förutom att jag äger en häst, så har jag en hund också som heter Wille, en söt liten speciell labrador. Brukar vara ute och springa och simma med denna lilla varelse, skitskönt att ha en sån kompis som man bara kan gå med utan att säga ett ord till, verkligen hur skönt som helst tro det eller ej!
Men nu orkar jag faktiskt inte skriva mer , har skrivit en hel roman här ju?! :D
Aja om det är något ni undrar tveka inte att fråga!
/ felicia
image description




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback