Förlåtförlåt

Min skoldata funkar inte längre , därför har jag inga bilder eller filmer eller ngt för att ALLT ligger på den . Helvete. Men har iallafall kvar min gamla dator , och en annan så kan fortfarande blogga!

Men kanske kommer blogga lite sämre nu då min skoldator är sönder , men daglig uppdatering kommer såklart att ske !
Men på tisdag-onsdag tror jag kanske datan kan vara klar , och mina nya design !

Men på tal om annat så red min syster naddel idag , och det gick bra , tror naddel va lite trött efter gårdagens pass!
Och sen skrittade min mamma ut henne lite i skogen så hon skulle få lite roligt med. Och Imorn är det jag som ska rida naddel , ska rida lite dressyr , med öppnor och slutor.

Men tyvärr så kommer inte bilderna / filmerna förrens typ tisdag också för kom på att Ida har några på sin mobil!

Men vi hörs !

Med vänlig hälsning, Felicia




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback