god afton!

haha sikken rubrik!

Har varit på skara hela dagen igår, va verkligen skitkul! Fick världens bonnabränna.
 
Men iaf, Naddel fick vila igår, men idag så ska jag ut och rida i skogen med derya, haha återstår och se om hon kommer sitta kvar eller ej, men jag kommer iaf sskratta jävligt mkt tror jag,
Ska bli superkul, och imorn ska jag hoppträna, ska hoppa lite högre tro nog ganska varmt att hoppa dagen, plus att det är midsommar imorgon, skitkul.

Hoppas mi va nöjda med outfitsen igår, men ridpassen kom inte upp? Och jag vet inte om jag råkat lägga dom på fel dag eller inte men skitsamma.
 
Men nästa måndag så är det bestämt att jag ska börja blogga påriktigt och, bloggen ska läänkas ut osv. 
För just nu bloggar jag bara för att fylla ut bloggen, så folk som inte läst mina tidigare bloggar ska ha något att läsa om så dom fastnar mer för min blogg. smartchey_97!

Men dagens ridövning kommer såklart ut sen osv. 
 
Men ni får ha det bra så länge.
 
/ felicia
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback