godemorgon

Vakande typ precis är helt slut!
Håller på att försöka lägga över filmerna från hoppningen i torsdags så jag kan lägga upp den här på bloggen. Ska hoppa onsdag igen, och då blir det la att hoppa 80-90 cm, för det är ju trots alllt bara tredje hoppträning för oss på väääääääldigt länge.

Annars så ska jag ut till naddel lite senare för att rida ut, och rida den långa turen!
Awesome, kommer bilder från det då kg har min iPhone kamera med , plus att bilder från när Matilda fotade kommer ut idag eller Imorn!

Btw jag gjorde ju dagens ridövning i ett tidinställt men det verkar inte komma upp, eller är det bara jag som inte ser ? Skumt iaf , men idag kommer en outfit dagens ridövning och kanske något tips och trix!

Men vi hörs senare
/feliCia


Jackpot, min gamla saknade ponny <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback