hoppträningen.

Hoppträningen, idag gick superbra!
Förutom att jag hade en övetaggad ponny till max. Men red med ett vanligt gummi stångbett, så måste rida med kimbelwick bettet, för vill egentligen rida på vanligt stånbett.. Men tyvärr är lilla Naddel för pigg.
Kommer bilder,och någon film, och då kommer ni få se hur pigg hon är! :D
Dock så kände jag mej lite obevkäm för fick låna Marias väst, och den är lite förstor för mej, men skitsamma! TACK IDA OCH ELSA FÖR HJÄLPEN FÖRRESTEN <3
Annars så hoppade jag bara "sockerbittar" och lite omhoppningsvängar, för att få henne mer reglerbar och att hon ska lyssna mer. Tränade lite på galopp ombyten också och det gick bra, enda problemet är att hon glömmer att byta med bakbenen ibland!
Men den nya designen tror jag kommer nåågon gång nästa vecka för  jag vill att den ska bli sjukt fin!
Och den designas såklart av DEEEENNNNNNAAAAA DUKTIGA KILLEN MOOOHAMMED!!!!!!!!!
failbild från idag men skitsamma!
Mer bilder kommer sen!
mvh felicia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback