Oss Elsa!

Sitter oss Elsa och kollar på film jst nu.
Är sjuk och det är Elsa med så vi är sjklingar tillsammans, Hon ska iaf följa med och rida Naddel imorgon. Och idag ska jag nog åka ut själv om inte mamma säger att jag inte får för att jag är sjuk.
Men om jag rider idag, så ska jag rida mycket volter och serpentiner, och ska rida i Marias Zaldi hoppsadel.
Iallafall så imorgon så ska jag hoppträna Naddel lite, ska bli ganska kul eftersom det va längesen jag hoppträna henne. Men ska däremot inte hoppa några högre höjder tänkte hoppa lite studs för att få henne smidig.
Övningen kommer upp imorgonbitti i tidinställt, så då kan ni läsa om den.

Bloggar mer ikväll
/ felicia
En bild från när jag och Matilda (hennes blogg) löshoppade Naddel förra veckan!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback