Vart i stallet precis

(Filmen gick tyvärr inte att ladda upp igår det va något fel, så håller på att gör om den nu för er som undrar)

Har precis kommit hem från en mysig skogstur med Naddel, gick skitbra!
Naddel var dock lite vertaggad , men det gick endå bra för red ut på kimblewicket.

Sen schampoonerade jag henne, så hon blev riktigt fin och VIT!
Men såklart det första hon gjorde va att rulla sig, har film på det också om ni vill se, kommer massa bilder sen också , efter det inlägget tror jag, ska bara för över alla bilder från iphonen till datan.

Ska hoppa Naddel ikväll, för då är det mycket svalare, så hon får gå två gånger idag men det skadar inte eftersom hon inte gick alls hårt igår när ja bara tömkörde och longerade lite.
Ska iallafall inte hoppa så avancerat, någon bana på 80-90 cm hade jag tänkt skulle bli bra.
Har inte hunnit bestämma mej för vilket bett jag ska ha, men tror jag ska ta gummitbettet, men kommer säkert ändra mej 10 ggr till hahaha :D

Men bloggar mer om en stund!
/ felicia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback